Ahad, 8 Januari 2012

Ku Mohon Restu Mu ya Allah............

"Dengan nama Allah yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang. Segala puji pujian tertentu bagi Allah seru sekelian alam. Selamat sejahtera keatas Junjungan kami Nabi Muhammad S A W.
Ya Allah ya Tuhanku, sesungguhnya Engkau Maha mengetahui segala rahsia ku, dan perbuatan ku, maka terima lah keuzuran ku; dan Engkau Maha Mengetahui hajat ku, maka kurniakanlah permintaan ku. Engkau Maha Mengetahui segala yang ada di dalam jiwaku, maka ampunilah dosa ku.
Ya Allah ya Tuhan ku, sesungguh nya aku meminta kepada Mu iman yang teguh dihatiku dan keyakinan yang sebenar-benarnya, sehingga aku mengetahui bahawa tidak akan menimpa sesuatu kepadaku melainkan apa yang Engkau telah tetapkan dan aku pohon keredhaan Mu dengan apa yang Engkau bahagikan kepadaku. Engkau lah yang menolongku didunia dan diakhirat, maka matikanlah aku didalam Islam dan sertakan lah diriku bersama orang-orang yang solih. Ya Allah ya Tuhan ku, janganlah Engkau tinggalkan aku di dunia ini dengan dosa, melainkan Engkau ampunkan. Jangan lah Engkau biarkan kesedihan di hati ku, melainkan Engkau menghilangkan nya, dan tidak ada hajat yang di minta, melainkan Engkau kurniakan; mudahkan lah segala urusan ku, lapangkan lah dada ku, terangkan lah hati ku dan sudahi lah segala amalan2 ku dengan kebaikan.
Ya Allah ya Tuhan ku, matikan lah aku dalam dalam Islam, hidupkan lah aku dalam Islam dan sertakan lah aku bersama sama orang yang solih dengan tiada mendapat kehinaan dan bala bencana. Amin... "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan